ІСТОРІЯ ПАРТНЕРА ЯНИ
Партнер:
Яна
Пакет:
CТАНДАРТ
Середній дохід:
45 000 грн/міс
Окупність:
2,5 місяці
Кількість замовлень в день:
5-8
Рекордний дохід:
57 400 грн/міс
Товарна група:
Білизна
- Чому ми?
Яна вирішила стати нашим партнером з декількох причин:
- Я завжди мріяла про власний інтернет-магазин жіночої білизни — ця тема мені близька та цікава. Мені подобається працювати з красивими та якісними речами. Коли почала шукати інформацію, знайшла вашу пропозицію і так власне виник мій магазин.
- Сподобались умови які пропонувались для роботи. Не потрібно було інвестувати сотні тисяч в товари та відкриття.
- Для мене важливо було працювати саме в цій ніші, оскільки я маю певний досвід в продажах білизни та мені це дуже імпонує.
- Також на рішення вплинуло те, що робота вся ведеться офіційно а не просто домовленості на словах.
Яна вирішила стати нашим партнером з декількох причин:
З чого починали і як зростали?
Фінансові показники:
Середні показники магазину за місяць:
- Кількість замовлень: 180
- Маржинальність:30%
- Витрати на рекламу:14 000 грн
- Додаткові витрати:1000 грн
- Чистий Прибуток:45 000 грн
- Багато хто боявся помилитись з розміром, якістю, тканиною. Потрібно було час, щоб напрацювати позитивні відгуки, показати, що я реально турбуюсь, відповідаю на питання, допомагаю з вибором — не просто “продати й забути”.
- Щоб білизна виглядала привабливо, фото мають бути естетичні, ніжні, але не вульгарні. Я довго шукала баланс між “гарно показати” і “не перейти межу”.
- Через специфіку товару та використання майже оголених фото в оголошеннях, Facebook іноді помилково сприймає рекламу як порушення правил, що призводило на початку до частих блокувань реклами. Це дуже нервувало на початку. Але сьогодні подібні ситуації в мене паніки не виклакають - з вашою допомогою я навчилась це швидко вирішувати.
Які перешкоди довелось подолати?
З чого починали і як зростали?
- Щоб залучити перших клієнток, я співпрацювала з блогерами — надсилала їм білизну, вони ділилися враженнями, і це дало природний потік аудиторії.
- Я постійно спілкуюсь з своєю аудиторією та клієнтами — проводила і проводжу різні опитування в магазині. Робила корисні рубрики на тему вибору білизни, підбірки на подарунок, ідеї на кожен день. Активно запускала акції, знижки до свят, обмежені колекції, і це підтримувало інтерес до магазину.
- Поступово це стало більше, ніж просто онлайн-магазин. Для мене це простір, де жінки відчувають себе бажаними, красивими, впевненими. І це для мене найцінніше.
- Ще я постійно тестую нові формати взаємодії з клієнтами - від реклами до спілкування. Кожен день вкладаю у проєкт частинку себе — своєї естетики, любові до деталей, поваги до клієнток.
Фінансові показники:
- Щодня в мене по 5–8 відправок. Це і не мало але і не багато. Є куди рухатись.
- За півроку роботи найбільше замовлень було у червні перед відпустками - 242 відправки. Сезонності як такої я не помітила. Продажі були і зимою і літом.
Середні показники магазину за місяць:
- Кількість замовлень: 180
- Маржинальність:30%
- Витрати на рекламу:14 000 грн
- Додаткові витрати:1000 грн
- Чистий Прибуток:45 000 грн
Які перешкоди довелось
подолати?
- Багато хто боявся помилитись з розміром, якістю, тканиною. Потрібно було час, щоб напрацювати позитивні відгуки, показати, що я реально турбуюсь, відповідаю на питання, допомагаю з вибором — не просто “продати й забути”.
- Щоб білизна виглядала привабливо, фото мають бути естетичні, ніжні, але не вульгарні. Я довго шукала баланс між “гарно показати” і “не перейти межу”.
- Через специфіку товару та використання майже оголених фото в оголошеннях, Facebook іноді помилково сприймає рекламу як порушення правил, що призводило на початку до частих блокувань реклами. Це дуже нервувало на початку. Але сьогодні подібні ситуації в мене паніки не виклакають - з вашою допомогою я навчилась це швидко вирішувати.