ІСТОРІЯ ПАРТНЕРА ЯНИ

Партнер: Яна
Пакет: CТАНДАРТ
Середній дохід: 45 000 грн/міс
Окупність: 2,5 місяці
Кількість замовлень в день: 5-8
Рекордний дохід: 57 400 грн/міс
Товарна група: Білизна
  • Чому ми?

Яна вирішила стати нашим партнером з декількох причин:

  • Я завжди мріяла про власний інтернет-магазин жіночої білизни — ця тема мені близька та цікава. Мені подобається працювати з красивими та якісними речами. Коли почала шукати інформацію, знайшла вашу пропозицію і так власне виник мій магазин.
  • Сподобались умови які пропонувались для роботи. Не потрібно було інвестувати сотні тисяч в товари та відкриття.
  • Для мене важливо було працювати саме в цій ніші, оскільки я маю певний досвід в продажах білизни та мені це дуже імпонує.
  • Також на рішення вплинуло те, що робота вся ведеться офіційно а не просто домовленості на словах.

Яна вирішила стати нашим партнером з декількох причин:

  • Я завжди мріяла про власний інтернет-магазин жіночої білизни — ця тема мені близька та цікава. Мені подобається працювати з красивими та якісними речами. Коли почала шукати інформацію, знайшла вашу пропозицію і так власне виник мій магазин.
  • Сподобались умови які пропонувались для роботи. Не потрібно було інвестувати сотні тисяч в товари та відкриття.
  • >Для мене важливо було працювати саме в цій ніші, оскільки я маю певний досвід в продажах білизни та мені це дуже імпонує.
  • Також на рішення вплинуло те, що робота вся ведеться офіційно а не просто домовленості на словах.

  • З чого починали і як зростали?

  • Щоб залучити перших клієнток, я співпрацювала з блогерами — надсилала їм білизну, вони ділилися враженнями, і це дало природний потік аудиторії.
  • Я постійно спілкуюсь з своєю аудиторією та клієнтами — проводила і проводжу різні опитування в магазині. Робила корисні рубрики на тему вибору білизни, підбірки на подарунок, ідеї на кожен день. Активно запускала акції, знижки до свят, обмежені колекції, і це підтримувало інтерес до магазину.
  • Поступово це стало більше, ніж просто онлайн-магазин. Для мене це простір, де жінки відчувають себе бажаними, красивими, впевненими. І це для мене найцінніше.
  • Ще я постійно тестую нові формати взаємодії з клієнтами - від реклами до спілкування. Кожен день вкладаю у проєкт частинку себе — своєї естетики, любові до деталей, поваги до клієнток.

  • Фінансові показники:

  • Щодня в мене по 5–8 відправок. Це і не мало але і не багато. Є куди рухатись.
  • За півроку роботи найбільше замовлень було у червні перед відпустками - 242 відправки. Сезонності як такої я не помітила. Продажі були і зимою і літом.

  • Середні показники магазину за місяць:


    • Кількість замовлень: 180
    • Маржинальність:30%
    • Витрати на рекламу:14 000 грн
    • Додаткові витрати:1000 грн
    • Чистий Прибуток:45 000 грн

    • Які перешкоди довелось подолати?

    • Багато хто боявся помилитись з розміром, якістю, тканиною. Потрібно було час, щоб напрацювати позитивні відгуки, показати, що я реально турбуюсь, відповідаю на питання, допомагаю з вибором — не просто “продати й забути”.
    • Щоб білизна виглядала привабливо, фото мають бути естетичні, ніжні, але не вульгарні. Я довго шукала баланс між “гарно показати” і “не перейти межу”.
    • Через специфіку товару та використання майже оголених фото в оголошеннях, Facebook іноді помилково сприймає рекламу як порушення правил, що призводило на початку до частих блокувань реклами. Це дуже нервувало на початку. Але сьогодні подібні ситуації в мене паніки не виклакають - з вашою допомогою я навчилась це швидко вирішувати.
  • З чого починали і як зростали?

    • Щоб залучити перших клієнток, я співпрацювала з блогерами — надсилала їм білизну, вони ділилися враженнями, і це дало природний потік аудиторії.
    • Я постійно спілкуюсь з своєю аудиторією та клієнтами — проводила і проводжу різні опитування в магазині. Робила корисні рубрики на тему вибору білизни, підбірки на подарунок, ідеї на кожен день. Активно запускала акції, знижки до свят, обмежені колекції, і це підтримувало інтерес до магазину.
    • Поступово це стало більше, ніж просто онлайн-магазин. Для мене це простір, де жінки відчувають себе бажаними, красивими, впевненими. І це для мене найцінніше.
    • Ще я постійно тестую нові формати взаємодії з клієнтами - від реклами до спілкування. Кожен день вкладаю у проєкт частинку себе — своєї естетики, любові до деталей, поваги до клієнток.

    Фінансові показники:

    • Щодня в мене по 5–8 відправок. Це і не мало але і не багато. Є куди рухатись.
    • За півроку роботи найбільше замовлень було у червні перед відпустками - 242 відправки. Сезонності як такої я не помітила. Продажі були і зимою і літом.

    • Середні показники магазину за місяць:


      • Кількість замовлень: 180
      • Маржинальність:30%
      • Витрати на рекламу:14 000 грн
      • Додаткові витрати:1000 грн
      • Чистий Прибуток:45 000 грн

    Які перешкоди довелось
    подолати?

    • Багато хто боявся помилитись з розміром, якістю, тканиною. Потрібно було час, щоб напрацювати позитивні відгуки, показати, що я реально турбуюсь, відповідаю на питання, допомагаю з вибором — не просто “продати й забути”.
    • Щоб білизна виглядала привабливо, фото мають бути естетичні, ніжні, але не вульгарні. Я довго шукала баланс між “гарно показати” і “не перейти межу”.
    • Через специфіку товару та використання майже оголених фото в оголошеннях, Facebook іноді помилково сприймає рекламу як порушення правил, що призводило на початку до частих блокувань реклами. Це дуже нервувало на початку. Але сьогодні подібні ситуації в мене паніки не виклакають - з вашою допомогою я навчилась це швидко вирішувати.