ІСТОРІЯ ПАРТНЕРА ОЛЕКСАНДРА ТА ІРИНИ
Партнер:
Олександр та Ірина
Пакет:
ПЛАТИНУМ
Середній дохід:
76 000 грн/міс
Окупність:
2 місяці
Кількість замовлень в день:
5-8
Рекордний дохід:
90 231 грн/міс
Товарна група:
Сумки
- Чому ми?
Олександр та Ірина вирішили стати нашими партнерами з декількох причин:
- Одразу сподобалось, що все чітко розписано: скільки потрібно інвестувати, про дотаткові витрати та рекламний бюджет. Ніяких прихованих умов. Відчули чесність та професійний підхід.
- Ми шукали бізнес, який можна почати без досвіду в торгівлі і не витрачаючи півроку на підготовку та розробку.
- Давно хотіли мати власну справу, працювати на себе, розвиватись у своєму темпі. Ця франшиза дала нам таку можливість. І що важливо — є куди рости: можна масштабувати, запускати нові напрямки, відкривати нові ринки.
- Перш ніж прийняти рішення про співпрацю, ми уважно вивчили різні варіанти і розглядали кілька пропозицій в різних сферах. Але пропозиція від Planet-Shop виглядала найбільш збалансованою — чіткі умови, прозора схема роботи та реалістичні можливості для старту. Саме це стало ключовим аргументом.
Олександр та Ірина вирішили стати нашими партнерами з декількох причин:
З чого починали і як зростали?
Фінансові показники:
Середні показники магазину за місяць:
- Кількість замовлень: 210
- Маржинальність:30%
- Витрати на рекламу:18 000 грн
- Додаткові витрати:2000 грн
- Прибуток:76 000 грн
- Асортимент сумок дуже широкий: жіночі, чоловічі, рюкзаки, дорожні, поясні, клатчі. Спочатку намагались охопити все — в результаті було складно просувати й запам'ятатись клієнту. Потім звузили фокус на жіночі повсякденні сумки + рюкзаки, і зробили це “візиткою” магазину.
- Фото товарів не завжди “продають”: ми почали робити свої фото і відео (огляди, деталі, зйомка “на людині”) — це одразу підняло довіру і клікабельність.
- Бували місяці, коли продажі просідали — особливо в середині зими. Щоб підтримати інтерес влаштовували розпродажі та розсилки для клієнтів. Експериментували з новими форматами контенту в соцмережах — це допомагало оживити попит майже моментально.
Які перешкоди довелось подолати?
З чого починали і як зростали?
- Почали активно вести Instagram: знімали короткі відео-огляди, показували, що вміщується всередину сумки, порівнювали моделі, додавали лайфхаки. Це дуже добре спрацювало на початку і привернуло увагу нашої аудиторії.
- Почали запускати різні формати реклами, щоб привернути більше уваги до товару та акцій. Розсилки через Viber та email — спрацювало краще, ніж очікували!
- Planet-Shop дав нам все, щоб сконцентруватись на головному — продажах і розвитку, а не на технічних заморочках.
- Запустили пропозицію корпоративних замовлень. Розпочали співпрацю з фабрикою яка спеціалізується на брендуванні шкіряних виробів. Плануємо запускати власний бренд.
Фінансові показники:
- В середньому маємо 5–8 замовлень щодня. Це мотивує нас вдосконалювати сервіс і поступово розширювати асортимент.
- Максимальна кількість замовлень за місяць яка у нас була - 260.
Середні показники магазину за місяць:
- Кількість замовлень: 210
- Маржинальність:30%
- Витрати на рекламу:18 000 грн
- Додаткові витрати:2000 грн
- Прибуток:76 000 грн
Які перешкоди довелось
подолати?
- Асортимент сумок дуже широкий: жіночі, чоловічі, рюкзаки, дорожні, поясні, клатчі. Спочатку намагались охопити все — в результаті було складно просувати й запам'ятатись клієнту. Потім звузили фокус на жіночі повсякденні сумки + рюкзаки, і зробили це “візиткою” магазину.
- Фото товарів не завжди “продають”: ми почали робити свої фото і відео (огляди, деталі, зйомка “на людині”) — це одразу підняло довіру і клікабельність.
- Бували місяці, коли продажі просідали — особливо в середині зими. Щоб підтримати інтерес влаштовували розпродажі та розсилки для клієнтів. Експериментували з новими форматами контенту в соцмережах — це допомагало оживити попит майже моментально.