ІСТОРІЯ ПАРТНЕРА ОЛЕКСАНДРА ТА ІРИНИ

Партнер: Олександр та Ірина
Пакет: ПЛАТИНУМ
Середній дохід: 76 000 грн/міс
Окупність: 2 місяці
Кількість замовлень в день: 5-8
Рекордний дохід: 90 231 грн/міс
Товарна група: Сумки
  • Чому ми?

Олександр та Ірина вирішили стати нашими партнерами з декількох причин:

  • Одразу сподобалось, що все чітко розписано: скільки потрібно інвестувати, про дотаткові витрати та рекламний бюджет. Ніяких прихованих умов. Відчули чесність та професійний підхід.
  • Ми шукали бізнес, який можна почати без досвіду в торгівлі і не витрачаючи півроку на підготовку та розробку.
  • Давно хотіли мати власну справу, працювати на себе, розвиватись у своєму темпі. Ця франшиза дала нам таку можливість. І що важливо — є куди рости: можна масштабувати, запускати нові напрямки, відкривати нові ринки.
  • Перш ніж прийняти рішення про співпрацю, ми уважно вивчили різні варіанти і розглядали кілька пропозицій в різних сферах. Але пропозиція від Planet-Shop виглядала найбільш збалансованою — чіткі умови, прозора схема роботи та реалістичні можливості для старту. Саме це стало ключовим аргументом.

Олександр та Ірина вирішили стати нашими партнерами з декількох причин:

  • Одразу сподобалось, що все чітко розписано: скільки потрібно інвестувати, про дотаткові витрати та рекламний бюджет. Ніяких прихованих умов. Відчули чесність та професійний підхід.
  • Ми шукали бізнес, який можна почати без досвіду в торгівлі і не витрачаючи півроку на підготовку та розробку.
  • Давно хотіли мати власну справу, працювати на себе, розвиватись у своєму темпі. Ця франшиза дала нам таку можливість. І що важливо — є куди рости: можна масштабувати, запускати нові напрямки, відкривати нові ринки.
  • Перш ніж прийняти рішення про співпрацю, ми уважно вивчили різні варіанти і розглядали кілька пропозицій в різних сферах. Але пропозиція від Planet-Shop виглядала найбільш збалансованою — чіткі умови, прозора схема роботи та реалістичні можливості для старту. Саме це стало ключовим аргументом.

  • З чого починали і як зростали?

  • Почали активно вести Instagram: знімали короткі відео-огляди, показували, що вміщується всередину сумки, порівнювали моделі, додавали лайфхаки. Це дуже добре спрацювало на початку і привернуло увагу нашої аудиторії.
  • Почали запускати різні формати реклами, щоб привернути більше уваги до товару та акцій. Розсилки через Viber та email — спрацювало краще, ніж очікували!
  • Planet-Shop дав нам все, щоб сконцентруватись на головному — продажах і розвитку, а не на технічних заморочках.
  • Запустили пропозицію корпоративних замовлень. Розпочали співпрацю з фабрикою яка спеціалізується на брендуванні шкіряних виробів. Плануємо запускати власний бренд.

  • Фінансові показники:

  • В середньому маємо 5–8 замовлень щодня. Це мотивує нас вдосконалювати сервіс і поступово розширювати асортимент.
  • Максимальна кількість замовлень за місяць яка у нас була - 260.

  • Середні показники магазину за місяць:


    • Кількість замовлень: 210
    • Маржинальність:30%
    • Витрати на рекламу:18 000 грн
    • Додаткові витрати:2000 грн
    • Прибуток:76 000 грн

    • Які перешкоди довелось подолати?

    • Асортимент сумок дуже широкий: жіночі, чоловічі, рюкзаки, дорожні, поясні, клатчі. Спочатку намагались охопити все — в результаті було складно просувати й запам'ятатись клієнту. Потім звузили фокус на жіночі повсякденні сумки + рюкзаки, і зробили це “візиткою” магазину.
    • Фото товарів не завжди “продають”: ми почали робити свої фото і відео (огляди, деталі, зйомка “на людині”) — це одразу підняло довіру і клікабельність.
    • Бували місяці, коли продажі просідали — особливо в середині зими. Щоб підтримати інтерес влаштовували розпродажі та розсилки для клієнтів. Експериментували з новими форматами контенту в соцмережах — це допомагало оживити попит майже моментально.
  • З чого починали і як зростали?

    • Почали активно вести Instagram: знімали короткі відео-огляди, показували, що вміщується всередину сумки, порівнювали моделі, додавали лайфхаки. Це дуже добре спрацювало на початку і привернуло увагу нашої аудиторії.
    • Почали запускати різні формати реклами, щоб привернути більше уваги до товару та акцій. Розсилки через Viber та email — спрацювало краще, ніж очікували!
    • Planet-Shop дав нам все, щоб сконцентруватись на головному — продажах і розвитку, а не на технічних заморочках.
    • Запустили пропозицію корпоративних замовлень. Розпочали співпрацю з фабрикою яка спеціалізується на брендуванні шкіряних виробів. Плануємо запускати власний бренд.

    Фінансові показники:

    • В середньому маємо 5–8 замовлень щодня. Це мотивує нас вдосконалювати сервіс і поступово розширювати асортимент.
    • Максимальна кількість замовлень за місяць яка у нас була - 260.

    • Середні показники магазину за місяць:


      • Кількість замовлень: 210
      • Маржинальність:30%
      • Витрати на рекламу:18 000 грн
      • Додаткові витрати:2000 грн
      • Прибуток:76 000 грн

    Які перешкоди довелось
    подолати?

    • Асортимент сумок дуже широкий: жіночі, чоловічі, рюкзаки, дорожні, поясні, клатчі. Спочатку намагались охопити все — в результаті було складно просувати й запам'ятатись клієнту. Потім звузили фокус на жіночі повсякденні сумки + рюкзаки, і зробили це “візиткою” магазину.
    • Фото товарів не завжди “продають”: ми почали робити свої фото і відео (огляди, деталі, зйомка “на людині”) — це одразу підняло довіру і клікабельність.
    • Бували місяці, коли продажі просідали — особливо в середині зими. Щоб підтримати інтерес влаштовували розпродажі та розсилки для клієнтів. Експериментували з новими форматами контенту в соцмережах — це допомагало оживити попит майже моментально.